czwartek, 31 lipca 2014

Nie lubisz swojego ciała? Zrób z tym coś!

Ja również nie przepadam za swoim ciałem.
Ale już od 22 lipca ćwiczę całkiem regularnie, jeśli brak Ci motywacji, tak samo jak mi na samym początku, rozwiązanie jest proste. ZAKŁAD! Załóż się z kimś, z przyjacielem, mamą, tatą, bratem, siostrą, nieważne z kim, załóż się, że dasz radę! Ja się tak założyłam z moim chłopakiem. Nie dam Mu wygrać... Dam radę! Do tej pory daję! I trzeba pamiętać, że my, ćwiczące osoby, NIGDY nie przegrywamy! Zacznij ćwiczyć, by poczuć się piękną i atrakcyjną! Jeśli zepniesz swoją piękną dupcie z kanapy czy sprzed komputera, poćwiczysz 30 minutek lub więcej, będziesz już o krok do wymarzonego Twojego ciała! Nie ma, że nie dasz rady, że Ci się nie chce! Teraz, właśnie teraz wstawaj! Zrób kilka pożytecznych ćwiczeń, nic Ci nie będzie, wręcz przeciwnie! Staniesz się o krok wyżej do Twojego wymarzonego ciała!



                                                            MOTYWACJA:








MUZYKA DO ĆWICZEŃ:

MOTYWACJA NA YOUTUBE:

CYTAT DO ZAPISANIA NA ŚCIANIE:
"Jeśli nie chcesz, znajdziesz powód,
Jeśli chcesz, znajdziesz sposób"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz